Customs Support Representative

สมุทราปราการเต็มเวลา

หน้าที่ในตำแหน่งงานนี้

รายละเอียดงาน:
• To act as customer interface in advising on customs delay affecting delivery commitment and duties and taxes to be paid on delivery and assisting with the resolution of all clearance and delivery issues with the objective of maximizing customer satisfaction and minimizing deliver delays.

คุณสมบัติของตำแหน่งงาน

คุณสมบัติ:
• Bachelor Degree or equivalent
• One (1) year of general clerical experience and, one (1) year of customer contact experience
• Knowledge of local and/or international customs regulations and documentation
• Basic clerical and PC skills including knowledge of Windows and Microsoft products
• Fluency in local language and knowledge of English, verbal and written
• สถานที่ทำงาน: Suvarnabhumi Airport

รายละเอียดของเนื้องาน

คุณสมบัติที่ต้องการ

  • ปริญญาตรี
  • ประสบการณ์: 1 ปี

Spoken Languages

  • อังกฤษ (Advanced)

Written Languages

  • อังกฤษ (Advanced)

Computer Skills

  • Microsofe Office (Advanced)

สมัครงาน

Apply Now