Guest Service Agent

กรุงเทพมหานครเต็มเวลา

หน้าที่ในตำแหน่งงานนี้

Key tasks
Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest's name at every opportunity.
Registers and rooms all arrivals according to established procedures
Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read e-mail, messages, and how to reservation systems.
Ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state all times

คุณสมบัติของตำแหน่งงาน

Qualifications:
• Level of Education
Bachelor / Licence
• Areas of study
Hospitality
• Professional experiences
Recent graduates
• Languages essential
Thai (Primary tongue)
English
• Essential and optional requirements
Opéra

รายละเอียดของเนื้องาน

คุณสมบัติที่ต้องการ

  • ปริญญาตรี
  • ใบประกอบวิชาชีพ
  • ประสบการณ์: ไม่เคยมีประสบการณ์

สมัครงาน

Apply Now