IT Support

กรุงเทพมหานครเต็มเวลา

หน้าที่ในตำแหน่งงานนี้

Responsibility:
To assist IT Manager, Department Heads and users for the effective operation of Fidelio, Micros, networking, telephones, PC’ s and other systems as well as conducting relevant periodic training and refresher training courses for the users. Monitor usage of available resources – software and hardware. Troubleshoot problems in Fidelio, Opera, Micros and other systems. Support users in their daily operations.

คุณสมบัติของตำแหน่งงาน

Qualifications:
• Thai national only please
• Minimum education of Bachelor degree in Computer Science, Computer Engineering
• Minimum of 1-2 years of IT support experience in medium-large organization is essential. Exposure to hospitality industry is highly desirable
• Basic knowledge in Fidelio, Opera, Micros, PC., LAN. and other applications widely used in hospitality business is a strong plus
• Have good English communication skills both in written and spoken
• Posses professional disposition with good communication and interpersonal skills

รายละเอียดของเนื้องาน

คุณสมบัติที่ต้องการ

  • ปริญญาตรี
  • ประสบการณ์: 1 ปี

General Skills

  • การสื่อสาร
  • มนุษยสัมพันธ์ดี

Spoken Languages

  • อังกฤษ (Advanced)

Written Languages

  • อังกฤษ (Advanced)

สมัครงาน

Apply Now