Manager, Client Management

กรุงเทพมหานครเต็มเวลา

หน้าที่ในตำแหน่งงานนี้

-Act as a main gateway between clients and DKSH to maintain business relationship and to maximize the level of satisfaction
-Coordinate with internal departments to ensure all operation issues raised by clients are responded effectively and timely
-Drive company operational efficiency projects

คุณสมบัติของตำแหน่งงาน

Education
-Master’s Degree in any related field and experience in service field is preferable

Professional background
3 - 5 years experience in related field

Skill set
-Strong communication and interpersonal skill
-Energetic and able to work independently
-Self motivated, result oriented and able to work under pressure
-Good command in English both of writing and speaking
-Computer literacy

รายละเอียดของเนื้องาน

คุณสมบัติที่ต้องการ

  • ปริญญาโท
  • ประสบการณ์: 3 ปี

General Skills

  • การสื่อสาร
  • มนุษยสัมพันธ์ดี
  • ทำงานภายใต้การกดดัน

Spoken Languages

  • อังกฤษ (Basic)

Written Languages

  • อังกฤษ (Basic)

สมัครงาน

Apply Now