หน้าที่ในตำแหน่งงานนี้
- Installing and maintaining hardware, software, services, settings, storage, etc.
- Troubleshooting system problems and diagnosing and solving software faults.
- Develop system and servers availability, incident, problem report.
- Knowledge of Windows Servers, workstations, VMware, Anti-virus, Veeam Backup and other various software applications
- Interacts and collaborates with team members in a cooperative spirit.
- Good communication, client-oriented with good appearance/pleasant personality, service-minded, and enthusiastic.
คุณสมบัติของตำแหน่งงาน
- Thai Nationality only.
- Male / Female age between 25 – 30 years.
- 1 - 3 year experience in IT Support.
- Bachelor’s Degree in Computer Science, Computer Engineer, IT or a related field.
- Working knowledge of relevant application and system support preferred.
- Familiar with hardware tools like servers, printers, networking and telecommunications devices.
- Good Understanding on PC, Client-Server, Active Directory and Software Installation.
- Knowledge and understanding in network infrastructure (LAN/WAN) is an advantage
ประสบการณ์ 1-3 ปี
รายละเอียดของเนื้องาน
- เปิดรับสมัครถึง: 30 Jul 2016
- เต็มเวลา
- งาน IT & เครือข่าย
คุณสมบัติที่ต้องการ
- ปริญญาตรี
- อายุ: 25-30 ปีอื่นๆ
- ประสบการณ์: 1 ปี
- เพศ: เพศชาย