หน้าที่ในตำแหน่งงานนี้
- Enhances staff accomplishments and competence by planning delivery of solutions; answering technical and procedural questions for less experienced team members; teaching improved processes; mentoring team members.
- Identifies business opportunities by identifying prospects and evaluating their position in the industry; researching and analyzing sales options.
- Sells products by establishing contact and developing relationships with prospects; recommending solutions.
Maintains relationships with clients by providing support, information, and guidance; researching and recommending new opportunities; recommending profit and service improvements.
- Identifies product improvements or new products by remaining current on industry trends, market activities, and competitors.
- Prepares reports by collecting, analyzing, and summarizing information.
- Maintains quality service by establishing and enforcing organization standards.
- Maintains professional and technical knowledge by attending educational workshops; reviewing professional publications; establishing personal networks; benchmarking state-of-the-art practices; participating in professional societies
- Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
คุณสมบัติของตำแหน่งงาน
- 24-35 years old with at least a Bachelor’s degree.
- 2 years plus experience in sales of a rental service or in other related services vehicle business.
- Good communicate of Japanese
- Can communicate of English.
- Strong selling and negotiating skills.
- Self-motivated.
รายละเอียดของเนื้องาน
- เปิดรับสมัครถึง: 29 Sep 2017
- เต็มเวลา
- Work Routine: จันทร์ - ศุกร์
- งานขาย
คุณสมบัติที่ต้องการ
- ปริญญาตรี
- อายุ: 25-35 ปีอื่นๆ
- ประสบการณ์: 2 ปี
- เพศ: หญิง
General Skills
- การสื่อสาร
- บุคลิกภาพดี
- การเจรจาต่อรองและการโน้มน้าว
- ความรับผิดชอบ
- ทำงานภายใต้การกดดัน
Spoken Languages
- ญี่ปุ่น (Intermediate)
- อังกฤษ (Intermediate)
Written Languages
- อังกฤษ (Intermediate)
Computer Skills
- Microsofe Office (Intermediate)